Общи условия за резервиране и закупване на самолетни билети в Интернет Резервационна Система(Internet Booking Engine) на flights365.bg:
"Д.А.ТРАВЪЛ “ ЕООД е дружество, регистрирано съгласно законите на Република България със седалище и адрес на управление: гр. София, 1463, ул. Шандор Петьофи № 34, ет. 3, ап. 12, ЕИК 131555015. "Д.А.ТРАВЪЛ “ ЕООД е лицензиран тур-оператор с РКК 5574.. "Д.А.ТРАВЪЛ “ ЕООД е администратор на интернет резервационна система за самолетни билети интегрирани на сайта www.flights365.bg. В Уеб страницата е интегрирана иистема за търсенe и закупуване на застраховки.
Интернет резервационната система предоставя на Потребителя възможност да търси, селектира и резервира самолетни билети за вътрешни и международни полети, оперирани от редовни или нискотарифни авиокомпании. Интернет резервационната система на уеб страницата www.flights365.bg е свързана с глобалнитa резервационнa системa на Sabre, както и със системи, предоставящи достъп до специални тарифи и нискотарифни авиокомпании в Европа и света.
Договор – при резервирането на самолетен билет възникват договорни отношения. Страни по договора са „Д.А.ТРАВЪЛ” ЕООД и лицето/а, посочен/и като пътник/ пътници и/или ползватели на услугата. Като платец на услугата може да бъде посочено и трето лице, но в случай, че същото не заплати дължимата сума, тя следва да бъде заплатена от лицето/а, посочено/и като пътник/ пътници и/или ползвател/и на услугата. В случай, че пътниците/ ползвателите на услугата са повече от един, те отговарят солидарно.
Доставчик – Доставчик означава лицето, което предоставя Туристическата услуга
Нискотарифни авиокомпании – Тези авиокомпании се отличават от редовните с ниските цени за повечето от полетите си, но имат специфични условия относно допустимия багаж, начини на разплащане, възможности за промяна на имена, полети и др. детайли на вече издаден самолетен билет. Нискотарифните авиокомпании са също известни като NoFrill или Low Cost Carriers (LCC). Предлаганите нискотарифни авиокмпании в резервационната система на flights365.bg са изброени по-долу:
Aer Arann, Aer Lingus, Air Iceland, Air Europa, Air Rarotonga, Air Southwest, Airasia, AirTran Airways, Atlas Blue, Aurigny, Baboo Airways, Blu Express, Blue 1, BlueAir Business Aviation, Blue Islands, BMIbaby, CanJet, Centralwings, Cimber Air, Corendon, Darwin Airline, easyJet, EuroManx, Evolavia, Excelairways, First Choice, FlyBe, flyglobespan, flythomascook.com, Freedom Air, Germanwings, Ghana International Airlines, Golden Air, Gotlandsflyg, Great lakes аviation, Gulfstream intl Airlines, Hapag Lloyd Express, Helvetic, Highland airways, Iceland Express, Intersky, Jet2, Jet4you, Jet Blue Airways, JetairFly / TUI Airlines Belgium, Kullaflyg, Kulula, Luxair, Lydd Air, Malmo Aviation, Monarch Airlines, My Way Airlines, MyTravel, Nature Air, Nordic Regional, Norwegian, Ryanair, Scandjet, Sky Europe, Skytrans Airlines, Smart Wings, Southwest, SpiceJet, Spirit Airlines, Sterling, Stockholmsplanet, Sun Country Airlines, SunExpress, TAM, ThomasCookAirlines.com, Thomsonfly, Transavia, USA 3000 Airlines, Viking Airlines, Vildanden, Vintage Props & Jets, Virgin Blue, Volareweb, Vueling, WestJet Airlines, Welcome Air, Winair, Zambian.
Важно: Нискотарифните авиокомпании не подлежат на общите условия за превоз, съдържащи се в разпоредбите на IATA.
„Мултилайн полети“ – това са два или повече полета до/от избрана от потребителя дестинация, които включват едно или повече прекачвания и се осъществяват от една или повече авиокомпании. За всеки включен полет, за да се достигне до/от избраната дестинация се закупува отделен самолетен билет като авиокомпаниите, осъществяващи полетите, не си сътрудничат при осъществяването на отделните полети. При закупуване на „ Мултилайн полети “, потребителят не закупва един самолетен билет, а толкова самолетни билета, колкото са отделните отсечки/полети и приема общите условия на всички авиокомпании, които осъществяват полетите, по закупените от него самолетни билети. Моля да имате предвид, че Мултилайн полети често са възможност за намиране на по-изгодна цена от полетите, осъществявани само от редовни авиолинии, но крият и рискове, а именно в случай на анулация на полета, неявяване на пътника, закъснение на полета или каквато и да е друга причина, която води до невъзможност за използване и/или неизползване на един или повече от самолетните билети от Мултилайн полети, може да доведе до невъзможност за използване на следващия полет/и от Мултилайн полета. В тези случаи потребителят няма да получи никакво обезщетение за неизползваните полетни отсечки, тъй като за тях са закупени отделни самолетни билети, които нямат връзка с един с друг. Потребителят носи изцяло риска от осъществяването на Мултилайн полета. Това важи и в случай че всички отсечки от комбинирания полет са на една и съща нискотарифна авиокомпания.
I. Общи условия
1. Условиe за ползване на Интернет Резервационната система и уеб страницата е приемане на общите условия на "Д.А.ТРАВЪЛ". Общите условия са приложими от момента, в който отворите настоящата уеб страница и се прилагат по отношение на всички услуги, предлагани от "Д.А.ТРАВЪЛ", включително когато закупувате съответната услуга по телефона. Чрез достъпа си и използването на уеб страницата по какъвто й да е начин, Вие изразявате своето съгласие, че приемате Общите условия и между Вас и "Д.А.ТРАВЪЛ" възникват договорни отношения. Поради това Ви препоръчваме внимателно да ги прочетете и, в случай че не сте съгласни с тях, да преустановите незабавно използването на уеб страницата и услугите, предлагани от Резервационната система В случай че имате въпроси относно Общите условия, моля да се свържете с нас на следния електронен адрес: support@flights365.bg
2. Условията за превоз, включително, но не само, глоба за промяна на резервацията, позволен багаж, анулиране на билет и др. се урежда съответно от специфичните условия на тарифата на съответния превозвач поради което приемането й от Потребителя е задължително условие за закупуването на самолетен билет. Преди да направите резервация, моля внимателно да прочетете съответната тарифа и/или общи условия и да отбележите, че ги разбирате и приемате. Понякога тарифите са на английски език. Ако имате проблем с разчитането и/или разбирането на условията на тарифата, предоставени директно от авиокомпанията моля не се колебайте да потърсите подкрепата на туристическите консултанти на "Д.А.ТРАВЪЛ". В случай че не приемате условията на съответната тарифа и/или общи условия на доставчика на услугата, моля незабавно да преустановите започнатата от Вас резервация и да проверите условията на другите тарифи и/или общи условия на доставчика, предложени в резултатите след търсенето ви в Резервационната система за самолетни билети, или да потърсите помощ от консултантите на "Д.А.ТРАВЪЛ" на телефон 02/980-66-98 или на електронна поща support@flights365.bg
3. Тази уеб страница, Интернет резервационна система са за лична и нетърговска употреба. Без изричното писменно съгласие на "Д.А.ТРАВЪЛ" никой не може да използва Интерент Резервационната система с търговски цели.
II. Задължения на потребителя и "Д.А.ТРАВЪЛ"
1. Резервационната система, Системите за търсене и закупуване на хотелски резервации и застраховки могат да се използват само от лица, които са навършили 18 години и не са поставени под пълно или ограничено запрещение. Потребителят потвърждава, че е дееспособен и съгласно действащото българско законодателство не са налице пречки да поема договорни задължения.
2. Потребителят носи пълна финансова отговорност за използването на Интернет резервационната система и разходите произтичащи от резервирането и закупуването на предлаганите на уеб-страницата услуги.
3. Потребителят се задължава, да ползва Интернет резервационната система по начин, съответстващ на Общите условия и действащото законодателство в Република България, както и да избягва каквито и да било противозаконни действия. Ако в резултат на използването на Резервационната система или използването на услугите се причинят вреди на "Д.А.ТРАВЪЛ", служители, доставчици и/или партнъори на фирмата, отговорността за поправянето им е за сметка на Потребителя.
4. Потребителят се задължава да въвежда точна и вярна лична информация. Потребителят няма право да прави резервация/и под фалшиво или чуждо име и да извършва плащанията за самолетни билети, застраховки или други услуги с фалшива или чужда кредитна карта без съгласие на собственика на кредитната карта, да спира оторизирани от него плащания с кредитна карта по вече закупени от него услуги, за които "Д.А.ТРАВЪЛ" е издал съответните самолетни билети и/или ваучери, да предствя неистински или с невярно съдържание платежни нареждания за извършен банков превод, както и всякакви други действия, с които въвежда "Д.А.ТРАВЪЛ" в заблуждение, че е заплатил резервираните от него самолетни билети.За установени такива действия, или подозрения за извършване на действия, забранени от действащото законодателсто, "Д.А.ТРАВЪЛ" незабавно ще сезира компетентните органи и ще предприеме съответни съдебни мерки.
5. Потребителят носи пълна отговорност за посочените от него данни в Интернет резервационната система, но не само, начална и крайна дата на пътуването, начална и крайна дата на застраховката, вид застраховка, дестинации, превозвач, цена, данни за пътниците и платеца, съгласието си с условията на тарифата, съгласието си с общите условия на доставчика. В случай, че не можете да въведете някои от данните, моля свържете се с нас по телефона или по имейл.
6. Потребителят следва да се информира относно визовите изисквания за съответната държава, за която закупува самолетен билет,, и да си набави всички необходими визи и документи за безпроблемното си пътуване. " Д.А.ТРАВЪЛ " не носи отговорност в случай, че на Потребителят му е отказано пътуване и/или ползване на други Туристически услуги поради липса на валиден паспорт, лична карта, виза или каквито и да било други документи, изисквани от българското законодателство или законодателството на съответната държава.
7. Потребителят трябва да провери с "Д.А.ТРАВЪЛ " най-късно 72 часа преди резервирания полет дали авиопревозвачът не е променил първоначално обявения час на полета или друга част от маршрута
8. "Д.А.ТРАВЪЛ" съветва Потребителя да се запознае с политическата обстановка в държавата, която би желал да посети, и го информира, че не носи отговорност в случай на безредици, стачки, военни действия и др. подобни обстоятелства в съответната държава, от които биха произтекли вреди за Потребителя.
9. В случай че Ви е необходимо съдействие във връзка със закупена застрахователна полица, моля да се свържете директно със застрахователя на посочените в застрахователната полица телефони.
10. "Д.А.ТРАВЪЛ" предупреждава, че при ползването на Интернет резервационната система, рискът от незавършена резервация е изцяло за сметка на Потребителя. За завършена се счита резервация, при която са изпълнени всички стъпки, посочени в раздел III, IV и V за съответната услуга на настоящите Общи условия и системата е генерирала резервационен код при плащане с кредитна карта. При плащане с банков превод резервацията е успешна след като са изпълнени всички стъпки, посочени в Секция III и V за съответната услуга и системата е генерирала резервационен код. След приключване на резервацията ще получите електронно съобщение с резервационен код и инструкции. В случай че не получите такова електронно съобщение, моля да се свържете с нас.
11. " Д.А.ТРАВЪЛ " не гарантира, че ползването на интернет резервационната система и системите за за търсене и закупуване на хотелски резервации и застраховки ще протича без смущения, прекъсвания или невъзможност за връзка при проблеми с интернет "браузера", електрозахранването или с интернет връзката на потребителя.
12. " Д.А.ТРАВЪЛ " не гарантира, че след получаване на резултат от търсенето, в интернет резервационната система на " Д.А.ТРАВЪЛ, няма да се появят оферти, различни от намерените по-рано в системата. Това е възможно, поради настъпване на промени в цените на търсените полети или услуги за периода между двете търсения с резервационната система,. За валидно се счита търсенето, направено последно.
13. " Д.А.ТРАВЪЛ " не гарантира, че след резервирането на самолетен билет, застраховка, друга услуга, няма да се появят в интернет резервационната система на "Д.А.ТРАВЪЛ" цени, които да са по-ниски от цената, на която потребителят вече е резервирал съответната услуга. Това не означава, че цената, на която е резервирана съответната услуга ще бъде намалена. Валидна е цената, на която потребителят е направил съответната резервация.
14. "Д.А.ТРАВЪЛ" предупреждава, че ако Потребителят не потвърди веднага избрания от него самолетен билет, по начина описан в Секция III, IV и/или V за съответната услуга, за "Д.А.ТРАВЪЛ" не възниква договор за посредничество при покупка на самолетни билети, , нито "Д.А.ТРАВЪЛ" гарантира, че при последващо търсене ще имате възможност да резервирате самолетен билет на същата цена.
III. Резервации и закупуване на самолетни билети
1. Потребителят може да направи резервация за самолетен билет, използвайки интернет резервационната система на "Д.А.ТРАВЪЛ" на сайта www.flights365.bg по следния начин:
a. Стъпка 1: Въвеждане на критериите за търсене
b. Стъпка 2: В рамките на 20 секунди, Резервационната системата генерира резултати от търсенето, като в началото на страницата с резултатите се предоставя обобщена информация за авиокомпаниите и полетите, а по-долу, подредени във възходящ ред, са всички полети, отговарящи на заложените критерии за търсене. В информацията за всеки предложен полет на страницата с резултати от търсенето са предоставени точните детайли за маршрута, авиокомпанията, полета, часовете на тръгване и пристигане, линк до общите условия на сайта както и линк до условията на всяка една тарифа. Условията на тарифите са на английски език и в случай че имате затруднения с разчитането и разбирането им, моля свържете се с наш консултант.
c. Стъпка 3: След като Потребителят селектира най-подходящия за него полет и се запознае с условията на тарифата на превозвача, следва да натисне бутона "Избери
d. Стъпка 4: Потребителят следва да въведе на латиница имената на пътника, както са изписани на валиден документ за самоличност, с който ще пътува, и да посочи начин на плащане – Кредитна Карта или Банков превод
e. Стъпка 5:
i. При избор на плащане с кредитна карта: Потребителят трябва да въведе номер на картата, код на картата (CVV), дата на валидност на картата, имената и адреса на картодържателя, валиден електронен адрес, на който ще получи потвърждението си за резервация, и телефон за връзка. Потребителят натиска бутона «Резервирай и плати». В случай че кредитната карта е валидна, редовна и има наличност, достатъчна за заплащане на дължимата сума, интернет резервационната система потвърждава резервацията, като генерира резервационен код и информация за очакване на издадения самолетен билет в рамките на 24 часа, и резервираният билет е закупен от потребителя. Във всички други случаи Потребителят ще бъде информиран за причината, поради която резервацията не може да бъде успешно завършена.
ii. При избор на плащане с Банков превод: Потребителят трябва да въведе име и адрес на платеца (който ще направи превода), електронен адрес на който ще получи потвърждението си за резервация и телефон за връзка. След натискане на бутона "Резервирай и плати" – интернет резервационната система завършва резервацията и генерира за клиента резервационен код както и информация относно това какво следва да се направи за да се издаде билета/ите. Резервацията е успешно приключена и билета/ите биват закупени и издадени едва след заплащане на дължимата сума в посочения срок. Потребителя се задължава да изпрати потвърждение за направения банков превод. Ако до полета остават по-малко от 5 дни, можете да закупите самолетния билет чрез кредитна карта или банков превод,извършен чрез българска банка. В случай на не изпращане на потвърждение за извършеното плащане в най-кратък срок, Потребителят рискува цената на избрания полет да изтече и авиокомпанията да анулира резервацията преди билетът да бъде издаден, като всички щети произтичащи от това са за сметка на Потребителят.
2. След като Потребителят изпълни посочените стъпки успешно, той получава резервационен код, а в рамките на няколко минути и електронно съобщение на електронния адрес, посочен от него в интернет резервационната система
IV. Цени и начини на плащане
Посочените цени от резервационната система на "Д.А.ТРАВЪЛ" са в Лева.
1. Такса за обслужване.
Такса за обслужване включва услугата по обработка на всяка резервация, коректно издаване на самолетен билет и изпращането му до потребителя,посредничество при преговори с авиокомпании, застрахователи и летища във връзка с резервацията и/или пътуването.
2. В случай че Потребителят избере метод за плащане чрез кредитна карта, дължимата сума ще постъпи директно по сметката на авиокомпанията. „Д.А.ТРАВЪЛ“ посредничи при закупуването на самолетни билети от авиокомпании, базирани по цял свят. Моля да имате предвид, че банката издател на кредитната карта и банката, обслужваща банковата сметка на авиокомпанията, са различни банки и банковата сметка на потребителя и банковата сметка на авиокомпанията са в различни валути, поради което при заплащането на цената се прилагат обменни курсове, които се определят от банката, издател на картата и банката на авиокомпанията. С оглед на това Ви съветваме да се свържете с обслужващата си банка, относно прилаганите от нея обменни курсове, както и за други дължими банкови такси.
3. Плащането се смята за извършено след като дължимата сума постъпи по сметка на Д.А.ТРАВЪЛ и/или сметка на съответната авиокомпания и/или доставчик на услугата
Д.А.ТРАВЪЛ е посредник между Потребителя и доставчика на съответната услуга и при закупуване на самолетен билет с кредитна или дебитна карта заплащането на цената се осъществява по следния начин:
1. При закупуване на самолетен билет за нискотарифна авиокомпания с кредитна карта:
1. Картата ви ще бъде таксувана от авиокомпанията за сумата на цената на билета и летищните такси, а Д.А.ТРАВЪЛ ще таксува картата ви за таксата за издаване на билета.
2. При закупуване на самолетен билет за редовна авиокомпания с кредитна карта:
3. Картата ви ще бъде таксувана от авиокомпанията за сумата на цената на билета и летищните такси, а Д.А.ТРАВЪЛ ще таксува картата ви за таксата за издаване на билета
4. При закупуване на самолетен билет от нискотарифна авиокомпания или редовна авиокомпания, която не предлага възможността билета да бъден закупен чрез кредитна и/или дебитна карта, цената на билета и цената на такса обслужване се превеждат по банковата сметка на Д.А.ТРАВЪЛ
5. "Д.А.ТРАВЪЛ" не приема плащания в брой.
6. С цел да бъдат избегнати измами, злоупотреби с резервационната система и фалшиви резервации, " Д.А.ТРАВЪЛ " си запазва правото да анулира резервации и/или да откаже да предостави съответната услуга, в случай че не е възможно да бъде осъществен контакт с потребителя на посочения от него телефонен номер, електронната поща, предоставена от потребителя, е използвана в предишни резервации, които в последствие не са били заплатени, потребителят не отговаря на изпратените до него електронни съобщения от страна на " Д.А.ТРАВЪЛ ", потребителят има неуредени финансови отношения с „ Д.А.ТРАВЪЛ “ или други обстоятелства, от които може да се направи предположение, че се касае за случаи на злоупотреби и измами.
V. Такси за добавяне на допълнителни услуги към резервиран билет:
Такса за промяна на билет | 25лв |
Такса за анулация(рефънд) на билет | 25лв |
Такса за добавяне на регистриран багаж | 10лв |
Такса за избор на конкретно място в самолета | 10лв |
Такса за превоз на животни | 10лв |
Такса за приоритетен бординг | 10лв |
Такса за непредружено дете | 10лв |
Такса за заявка на специална храна | 10лв |
Такса за всички допълнителни услуги, които авиокомпаниите предлагат при заявка | 10лв |
Такса за онлайн регистрация/бордни карти | 5лв |
1. Плащанията се извършват чрез кредитна или дебитна карта VISA, MASTER CARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS, DINERS CLUB или по банков път на посочената по-долу банкова сметка:
Банка - Райфайзен Банк
Сметка - BG96RZBB91551003252369
Валута - ЛЕВА
BIC - RZBBBGSF
Фирма - Д.А.Травъл ООД
В основание за банковия превод Потребителят се задължава да впише резервационния код получен от интернет резервационната система.
1. В случай че Потребителят избере метод за плащане банков превод, той ще получи електронно съобщение, уведомяващо го, че плащането трябва да бъде извършено в най-кратък срок, с цел да се запази резервираната цена и място за съответния полет. Повечето авиокомпании позволяват в рамките на 24 часа от завършването на резервацията, тя да се запази непроменена, но има тарифи, които изискват издаването и съответно плащането на билета да се извърши в същия ден. Поради това, в случай че Потребителят няма възможност да направи банковия превод в рамките на деня, в който е направена резервацията, преди да преведе сумата в първия удобен случай, трябва да потвърди цената и статуса на резервацията си с консултант от "Д.А.ТРАВЪЛ". В случай че тарифата е с по-дълъг срок за издаване на билета и при условие, че Потребителят преведе цялата дължима сума по сметката на "Д.А.ТРАВЪЛ", както и да изпрати копие от платежното нареждане по факс или по електронна поща на адрес support@flights365.bg "Д.А.ТРАВЪЛ" ще издаде самолетния билет в съответствие с актуализираните и потвърдени от клиента детайли на резервирания полет.
2. Крайната цена на закупеният самолетен билет се формира по следния начин:
1. Вътрешен полет в България – цена на самолетен билет (с летищни и горивни такси) + допълнителни такси във връзка с превоза на пътници. Допълнителните такси включват задължителна такса за обслужване.
2. Международни полети и вътрешни полети в държави, освен България – цена на самолетен билет (с летищни и горивни такси) + допълнителни такси във връзка с превоза на пътници. Допълнителните такси включват задължителна такса за обслужване.
3. Таксата за анулация и/или промяна е 25лева.
2. Ако в периода между резервацията на самолетния билет и получаването на потвърждение за извършен банков превод (копие от платежното нареждане) от "Д.А.ТРАВЪЛ" цената на резервирания самолетен билет се е повишила, "Д.А.ТРАВЪЛ" незабавно уведомява Потребителя. В случай че Потребителят е съгласен с обновената цена или други детайли, които са се променили, поради забавилото се плащане, то той следва да заплати разликата в цените по банков път и да изпрати копие от платежното нареждане на " Д.А.ТРАВЪЛ " на електронен адрес support@flights365.com
1. В случай че с посочената от Потребителя кредитна карта бъде заплатена само сумата за цената на самолетният билет + летищните такси, но поради блокировка на картата от банката издател за таксуване през ПОС терминал с ръчно въвеждане на картовите детайли, ограничен лимит или други причини, възпрепятстващи таксуването на таксата за обслужване от предоставената от Потребителя карта, независещи от "Д.А.ТРАВЪЛ", " Д.А.ТРАВЪЛ " се свързва с Потребителят и той трябва незабавно да предприеме действия по заплащане на дължимата сума, използвайки алтернативен метод за разплащане: 1. предоставяне на друга кредитна карта или 2. Банков превод. При отказ на Потребителя да заплати дължимата такса за издаване на билет и/или неплащането ѝ в срок от 2 работни дни, " Д.А.ТРАВЪЛ има право да анулира билета за сметка на Потребителя на основание неспазване на договорените условия от страна на Потребителя. До получаването на дължимата сума " Д.А.ТРАВЪЛ " има право да задържи или анулира издадените билети, без да носи каквато и да било отговорност към Потребителя за вреди. Задължението на Потребителя да заплати таксата за издаване на билета към " Д.А.ТРАВЪЛ " остава в сила и след анулацията на билета.
VI. Възстановяване на суми за неизползвани услуги
1. В случай че закупената услуга не е използвана и/или не може да бъде използвана, и/или Потребителят не желае да я използва и условията на съответната авиокомпания или доставчик на услугата допускат това, може да се възстанови цената на цялата или част от услугата. Всяка авиокомпания и/или доставчик определя специфичните условия, при които това е възможно, както и документите, които следва да се представят, за да бъде уважено съответното искане за възстановяване. "Д.А.ТРАВЪЛ" не носи отговорност за решението на авиокомпанията и/или доставчика на услугата, относно възстановяване на цялата или част от цената и не отговаря за вредите, които са или биха възникнали за Потребителя.
1. В случай че е възможно възстановяване на цялата или част от заплатената цена, същата се възстановява по един от следните два начина:
1. По банков път в срок от 7 работни дни след възстановяване на съответната сума към "Д.А.ТРАВЪЛ " от авиокомпанията и/или доставчика на услугата и предоставяне от страна на Потребителя на валидни и пълни детайли на банкова сметка в писмена форма. При предоставяне от страна на клиента сметка във валута, различна от лева, банковите такси остават за сметка на получателя.
2. По сметката, обслужваща дебитната или кредитната карта, с която е заплатена съответната туристическа услуга. Възстановяването на сумата се извършва директно от авиокомпанията или доставчика на съответната туристическа услуга в срок, определен в Общите им условия и е във валутата, в която е била заплатена съответната услуга.
2. Таксата за издаване на билет, таксата за обслужване, таксата за онлайн чек-ин, както и комисионата за извършване на съответната услуга не подлежат на възстановяване, освен в случаите, когато анулирането на съответния самолетен билет или друга услуга се дължи единствено на виновното неизпълнение на задълженията на "Д.А.ТРАВЪЛ" по настоящите Общи условия и/или приложимото законодателство.
VII. Защита на личните данни
1. Потребителят се съгласява да предостави лични данни на "Д.А.ТРАВЪЛ" във връзка с извършване на услугите, възложени от Потребителя. Потребителят дава съгласие за тяхното съхраняване и обработване в базата данни на резервационната система на " Д.А.ТРАВЪЛ" ".
2. Потребителят се съгласява " Д.А.ТРАВЪЛ" " да предоставя личните му данни на доставчика, от когото е закупена съответната услуга (авиокомпания, застраховател).
3. Потребителят се съгласява " Д.А.ТРАВЪЛ"" да предоставя името и електронния адрес, който е посочил при извършване на резервацията, на трети лица, с които " Д.А.ТРАВЪЛ" " има сключени споразумения за защита на личните данни на потребителите. Тези данни могат да бъдат използвани от трети лица едниствено с цел изпращане на търговска информация на посочените електронни адреси. Потребителят може по всяко време да се откаже от опцията за получаване на търговска информация с изпращане на електронно съобщение с текст "Отказ" на адрес: support@flights365.bg
4. При използване на интернет резервационната система Потребителят трябва да въведе личните данни, необходими за успешното извършване на резервация и издаване на самолетен билет, застраховка или друга туристическа услуга. Въведената информация, съдържа собствено и фамилно име, пол, детайли на кредитна карта, адрес на електронна поща, дата на раждане и телефон за връзка. В случай, че потребителят желае Д.А.ТРАВЪЛ" да извърши услугата онлайн чекинг е необходимо да предостави номер на документ за самоличност. Използвайки интернет резервационната система, уеб-страницата Потребителят дава съгласие за обработване и предаване на неговите лични данни, както и данните на лицето/лицата, с което/които ще пътува, с цел резервиране и закупуване на самолетни билети или съответна туристическа услуга. Потребителят се съгласява, че " Д.А.ТРАВЪЛ" " може да събира информация, относно (1) името на домейна на хоум сървъра, електронни адреси, типа на компютъра и типа на уеб браузъра на посетителите на сайта, (2) електронните адреси на посетителите, които комуникират с " Д.А.ТРАВЪЛ" " или сайтът чрез електронен адрес, (3) информация, осигурена със знанието на потребителя в онлайн форуми, регистрационни форми и проучвания (включително име, адрес, електронен адрес и друга информация, нужна за профила на потребителя), и (4) съвкупна и специфична за потребителите информация, отнасяща се до броя на посещенията на сайта.
5. Предоставените лични данни са напълно защитени и се използват с цел маркетингов анализ и по-добро разбиране на потребностите на Потребителите, и съответно подобряване на качеството на предлаганото обслужване. Без личните данни на потребителите интернет резервационната система няма да може да се използва за извършване на резервации.
6. " Д.А.ТРАВЪЛ " се явява администратор на лични данни по смисъла на ЗЗЛД и ще обработва личните данни на Потребителят за изпълнение на своите задължения, във връзка с извършената от Потребителя резервация.
7. Данните ще се обработват и съхраняват на хартиен и електронен носител. " Д.А.ТРАВЪЛ " като администратор на лични данни, се задължава да осигури необходимите технически и организационни мерки за защита на данните от посегателства, загуба или промени. " Д.А.ТРАВЪЛ " използва технологии, които позволяват предпазване на цялата информация, която минава през уеб-страницата, като технологията Secure Sockets Layer (SSL). С цел използване на уеб страницата, Потребителите трябва да използват актуална версия на браузър.
8. “Д.А.ТРАВЪЛ” е длъжен да не разкрива личните данни на Потребителя на трети лица. Предоставяне и достъп до тези данни може да има само в случаите, когато " Д.А.ТРАВЪЛ " е нормативно задължен да предостави данните на съответните публични органи и организации или му е надлежно изискана от такива органи по съответния ред; когато служителят е дал изрично съгласието си за разкриване на данните; случаите по т.3 от настоящия раздел на Общите условия на " Д.А.ТРАВЪЛ " или при други предвидени в Закона за защита на личните данни случаи; по отношение на информация, която не индивудуализира конкретно лице; по съвет на правните консултанти на " Д.А.ТРАВЪЛ "; в случай на преобразуване на "Д.А.ТРАВЪЛ "
9. “Д.А.ТРАВЪЛ " не носи отговорност, ако Потребителят сам е оповестил публично личните си данни на трети лица.
10. Потребителят има право на достъп и на поправка на личните си данни, обработвани от " Д.А.ТРАВЪЛ ", включително да иска изтриването и актуализирането им, да забрани представянето им на трети лица и др., при условията и по реда на глава V от Закона за защита на личните данни
11. От съображения за сигурност и с цел подобряване на обслужването, телефонните разговори, приемани от служителите в центъра за обслужване на клиенти на " Д.А.ТРАВЪЛ " се записват. В случай че не сте съгласни, моля прекъснете телефонния разговор.
12. “Д.А.ТРАВЪЛ " ще информира своевременно Потребителите на резервационната система за всички нови продукти, услуги, отстъпки и ценоразписи, промоции, рекламни кампании, предлагани на сайта. Тази информация ще се счита за поръчана от Потребителя търговска информация. Потребителят може по всяко време да се откаже от опцията за получаване на търговска информация с изпращане на електронно съобщение с текст "Отказ" на адрес: support@flights365.bg
13. “Д.А.ТРАВЪЛ " може да постави "бисквитки"(cookies) на хард драйвърите на потребителите. Интернет бисквитките запазват информация относно индивидуалните Потребители, като например името на Потребителя, паролата му, името на акаунта му. Чрез тях " Д.А.ТРАВЪЛ " може да го разпознае и да използва информацията от неговия профил. Потребителите могат по всяко време да отхвърлят бисквитките, в случай че има такива.
14. Потребителят е съгласен " Д.А.ТРАВЪЛ " да запаметява ограничена информация за всяко търсене, направено от него и да използва тази информация също и за решаване на технически проблеми и за статистически цели.
15. Рекламации относно резервации и закупени билети, и туристически услуги могат да се подават в устна и писмена форма в срок от 14 дни от откриването на несъотвествието между закупената и договорената услуга. Рекламациите се подават от Потребителя направил резервация и/или ползувателя на услугите на "Д.А.ТРАВЪЛ ", или от техен представител с нотариално заверено пълномощно както следва:
Адрес: "Д.А.ТРАВЪЛ" ЕООД, гр. София, 1403, ул. Порто Лагос 1, магазин 4
Телефон: 00 359 2 980 66 98
e-mail: support@flights365.bg
· „Д.А.ТРАВЪЛ " ще се запознае с исканията на Потребителя и ще излезе със становище в рамките на 10 работни дни от получаването на рекламацията.
16. Потребителят се съгласява да обезщети " Д.А.ТРАВЪЛ ", неговите служители, управители, агенти и партньори срещу всички вреди, възникнали в резултат на нарушаването на настоящите Общи условия.
17. В случай че " Д.А.ТРАВЪЛ " установи некоректно отношение у Потребителя, а именно, ако Потребителят е изпратил платежно нареждане с невярно, неистинско или подправено съдържание, и цялата дължима сума не е преведена по сметката на " Д.А.ТРАВЪЛ ", то той дължи на " Д.А.ТРАВЪЛ " неустойка в размер на дължимата сума, както и " Д.А.ТРАВЪЛ " ще уведоми незабавно компетентните органи за опита за измама.
18. В случай, че потребителят след като е предоставил данни на кредитна или дебитна карта е спрял плащанията по нея и „ Д.А.ТРАВЪЛ” ЕООД и/или авиокомпанията не са получили дължимата сума, Потребителят дължи на " Д.А.ТРАВЪЛ " неустойка в размер на дължимата сума, както и " Д.А.ТРАВЪЛ " ще уведоми незабавно компетентните органи.
19. " Д.А.ТРАВЪЛ " не носи отговорност за щети, в резултат на форсмажорни обстоятелства и/или обстоятелства извън контрола на " Д.А.ТРАВЪЛ ", като отменен полет, стачки на работниците и служителите на превозвача и/или летището, фалит или банкрут на авиокомпания или друг доставчик на туристически услуги, от който " Д.А.ТРАВЪЛ " купува съответната услуга или продукт.
20. " Д.А.ТРАВЪЛ " е само посредник между Потребителя и авиокомпанията, застрахователя или доставчика, с който урежда предоставянето на поръчаната от Потребителя услуга. Отговорността на " Д.А.ТРАВЪЛ " може да се ангажира само за вреди, възникнали от действията на " Д.А.ТРАВЪЛ " в периода от момента на приключване на резервацията до доставянето на билета, застрахователна полица или друга услуга, и не може да надвишава стойността на платената от Потребителя сума в полза на " Д.А.ТРАВЪЛ ". " Д.А.ТРАВЪЛ " не поема никаква отговорност за преки или косвени вреди, възникнали преди, по време и след пътуването или ползването на съответната услуга, включително, но не само, телесни повреди, смърт, загуба на багаж, закъснение, несъстоятелност на изпълнителя на услугата и др.
21. Всякакви претенции за вреди, произтекли включително, но не само, от закупуването, ползването и/или неизползването на съответната туристическа услуга, следва да бъдат насочени съответно директно към авиокомпанията, застрахователят и/или доставчика на съответната Туристическа услуга.
При всеки възникнал спор, който не може да бъде уреден от настоящите общи условия, потребителите могат да се обърнат към следният орган за алтернативно решаване на потребителски спорове:
Обща Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите с адрес: гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, тел. 02/ 9330 517, www.kzp.bg; e-mail: adr.sofia@kzp.bg
На следния адрес може да намерите и списък на всички органи за алтернативно решаване на спорове, нотифицирани от държавите-членки на ЕС, достъпен на Електронната платформа за онлайн решаване на спорове на Европейската комисия:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show
VIII. Право на интелектуална собственост
1. Правата на интелектуалната собственост върху интернет резервационната система, софтуерни продукти, документи и други материали, съдържащи се на тази уеб-страница, са на "Д.А.ТРАВЪЛ". Потребителят няма право самостоятелно или чрез трето лице да изменя, променя, подобрява, копира, възпроизвежда, адаптира, скрива, разкомплектова, превежда, преотдава, лицензира интернет резервационната система или каквато и да е част от съдържанието на уеб-сайта www.flights365.bg
2. Потребителят не придобива права на интелектуална собственост и задълженията му остават и след като преустанови ползването на настоящата уеб страница и/или интернет резервационната система на " Д.А.ТРАВЪЛ " .
IX. Заключителни разпоредби
1. Всички неуредени от настоящите Общи условия отношения ще се регулират от материалното право на Република България. Споровете ще бъдат разглеждани от компетентния съд.
2. В случай че някоя разпоредба от настоящите Общи условия бъде обявена от съдебен или друг компетентен орган за недействителна, останалите разпоредби запазват действието си.
3. " Д.А.ТРАВЪЛ " си запазва правото по всяко време и по собствена преценка да променя Общите условия, като промените влизат в сила от момента на публикуването им и имат действие за в бъдеще. По отношение на резервации, които са направени преди публикуването на Общите условия, се прилагат Общите условия, които са били действащи към момента на извършването на резервацията. Поради това Ви съветваме да запазите копие от Общите условия, които сте приели, т.к. отношенията между Вас и " Д.А.ТРАВЪЛ " ще се уреждат по тези Общи условия. Промяната на общите условия има действие за резервации извършени след влизането в сила на съответната версия на общите условия. " Д.А.ТРАВЪЛ " ще уведоми потребителите за промяната в Общите условия по електронен път.